Informatie en trainingstijden Trimzwemmen en Masters

Wat bieden wij voor volwassenen?

Zwemvereniging Westland biedt special voor volwassenen die met plezier hun conditie op peil willen houden een aantal mogelijkheden. Voor deze groep zwemmers bieden we Masters en Trimzwemmen. Maters wordt op woensdag aangeboden in ’s Gravenzande en op vrijdag in De Lier. Trimzwemmen kan op woensdagavond in 's-Gravenzande.

Masters

Masters trainen één avond per week in het zwembad Maesemunde in ’s-Gravenzande of in zwembad Vreeloo in De Lier. Deze groep zwemmers werkt aan de conditie en werkt tijdens een training op het eigen niveau het programma van die avond af met een echte trainer als begeleider.

De samenstelling van de groep Masters is zeer divers. De meesten zwemmers komen uit het wedstrijdzwemmen, waterpolo, reddingsbrigade, duursporters en mensen die regelmatig aan een duathlon deelnemen, maar iedereen met enige ervaring is van harte welkom.

Wilt u vaker dan één keer per week zwemmen, dan kan dat. U maakt dan gebruik van het normale wedstrijdzwemtarief van 14 jaar en ouder.

Trimzwemmen

Deze groep zwemmers traint één avond per week in het zwembad Maesemunde in 's-Gravenzande.
In overleg met de trainer kijken we in welke groep u het beste past.

Gratis proeflessen en inschrijven

Kom langs en zwem mee! U kunt altijd drie keer gratis proefzwemmen.

Voor de gratis proeflessen kunt u zich aanmelden via zwemmen@zv-westland.nl

Heeft u vragen, dan kunt u bellen met tel: 06-29567990

Wilt
u lid worden van de vereniging? Dat kan via het inschrijfformulier: Inschrijfformulier